יעוץ מקצועי חינם
03-5597857

10% הנחה
מיוחדת למשאירים פרטים באתר


90 ימי ניסיון
ללא ניילון

אצלך בבית

10 שנות אחריות
מפעל ישראלי
כחול 
לבן

 

  צרו קשר ונשמח לעזור:   03-5597857

  
    





    צרו קשר ונשמח לעזור: 


חיפוש :

איך כושר גופני משפר את איכות השינה

איכות שינה היא דבר חשוב ומהותי עבור כל אדם בכל גיל. כל אחד רוצה לישון טוב, לקום בבוקר עם כוחות ואנרגיות מחודשים ולהתחיל את יום העבודה עם חיוך על הפנים.

ישנם רעיונות רבים שניתן ליישם ולבצע על מנת לשפר לאין ערוך את איכות השינה אך אין ספק שהעצה הטובה ביותר לשם כך היא הקפדה על ביצוע פעילות גופנית באופן קבוע ושוטף.

בדרך זו משיגים שתי מטרות חשובות – האחת בריאות הגוף והנפש והשנייה היא שיפור מהותי באיכות השינה של כל אחד ואחת.

יש קשר ישיר והדוק בין ביצוע פעילות גופנית על בסיס קבוע לבין איכות גבוהה של שינה והשגתה של שינה ערבה וטובה. כאשר מקפידים על ביצוע פעילות גופנית קצב חילוף החומרים של הגוף משתפר, כל מערכות הגוף עובדות בקצב גבוה וכאשר מגיע הזמן לשכב במיטה לשנת הלילה – כל איברי הגוף יודעים לנצל את ההפוגה שניתנה להם, לעצור את הפעילות השוטפת ולהשיג את המנוחה החשובה והדרושה כל כך. זה הקשר הישיר בין שני עקרונות מהותיים אלה.

כושר גופני גבוה ואיכות שינה


כאשר אדם מסוים אינו מבצע פעילות גופנית בכלל, השרירים ומערכות הגוף שלו מתפקדים על מי מנוחות ובצורה שגרתית רק על מנת לבצע את המוטל עליהן ולא יותר מכך (וגם לא פחות).

העלאת הכושר הגופני, אשר מעלה את קצב חילוף החומרים, מעלה גם את רמת העבודה של כל מערכות הגוף הפועלות בצורה טובה ומטיבה הרבה יותר. כאשר הגוף מתרגל לפעילות האינטנסיבית הרי שכל שריר, רקמה ואיבר יכולים ויודעים להעריך את הזמן שנועד לשינה והם מנצלים אותו היטב על מנת להשיג כוחות ולהתחדש עד לשעת היקיצה מהשינה.

מי שעוסק באופן קבוע בפעילות גופנית יכול להעיד שאכן שנת הלילה שלו טובה, ערבה ועמוקה, כך הוא מתעורר בבוקר עם מצב רוח טוב, עם כוחות להתחיל את היום שלו ועם אנרגיות שיחזיקו מעמד גם עד לשעות הלילה המאוחרות.

10% הנחה מיוחדת נוספת

למשאירים פרטים ולמבקשים לתאם הגעה למפעל



2all - בניית אתרי אינטרנט