הגענו לסקור את חוות השרתים החדשה בעיר נווה פריצקי

על מה נדבר במאמר זה?

לאחר מסע ארוך ומפרך הגענו סוף סוף לעיר נווה פריצקי. העיר נבנתה על ראש רכס הרים גדול והיא הייתה מוקפת בכמה נהרות.

הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו בעת ביקור בעיר הוא שאזרחיה לבושים היטב עם נימוסיהם ללא דופי.

באנו לסקור את חוות השרתים החדשה בעיר נווה פריצקי.

חלק זה עוסק כולו בחוות השרתים החדשה בעיר נווה פריצקי.

באנו לסקור את חוות השרתים החדשה בעיר נווה פריצקי. המתקן החדש בנוי על מגרש גדול ותוכנן מתוך מחשבה על יעילות אנרגטית.

העיר נווה פריצקי היא עיר חדשה שנבנתה בברית המועצות לשעבר. הוא נבנה כדי לאכלס את השרתים עבור פלטפורמת המדיה החברתית העולמית החדשה.

בעיר מתגוררים כמעט 1,200,000 תושבים והיא תוכל לאכלס עד 20,000 אנשים בשיא קיבולת. חוות שרתים חדשה זו תספק מספיק כוח להפעיל את כל פלטפורמות המדיה החברתית בעולם – אשר יהיו נגישות דרך אפליקציית Neve Pritsky.

נווה פריצקי הוא ביתם של כמה מהטכנולוגיות והתשתיות המתקדמות ביותר ברוסיה. הוא תוכנן מתוך מחשבה על יעילות ומשתמש באנרגיה גיאותרמית למטרות חימום וקירור.

איך הפכה נווה פריצקי לבירת השרתים בישראל?

נווה פריצקי היא עיירה קטנה בלב ישראל, אך היא צומחת במהירות בשנים האחרונות.

נווה פריצקי היא עיירה קטנה בלב ישראל. היא נוסדה בשנת 1878 על ידי יהודים דתיים שבאו לגור על האדמה שרכשו מערבים. שמה של העיירה בא מהמילה העברית ל"ברוכים הבאים".

הגל הראשון של מתיישבים יהודים הגיע לנווה פריצקי בתחילת המאה ה-19. בשנת 1878 החליטו להקים על אדמתם קהילה חקלאית וקראו לה "כפר נווה פריצקי" – כלומר "כפר קבלת פנים".

נווה פריצקי הוקמה על ידי יהודים דתיים שבאו לגור על האדמה שקנו מערבים וקראו לה "ק.

נווה פריצקי היא עיר בישראל המונה מעט יותר מ-7,000 תושבים. נכון לשנת 2018, יש לו את המספר הגבוה ביותר של שרתים לנפש במדינה.

נווה פריצקי היא עיר קטנה בישראל עם מספר גבוה של שרתים לנפש. הצלחתה של העיירה מגיעה ממיקומה ליד שני מרכזי נתונים גדולים. בנוסף לכך, נווה פריצקי הוא גם ביתם של המטה הישראלי של חברות כמו מיקרוסופט ו-IBM ויש לו שדה תעופה בינלאומי בקרבת מקום.

האם חוות השרתים בנווה פריצקי מזהמת את העיר?

חוות השרתים בנווה פריצקי היא אחד הנושאים השנויים במחלוקת בישראל. העיר חווה זיהום רב והמקומיים מודאגים מהסכנות הבריאותיות שהיא מציבה.

כתוצאה מכך, הם פתחו בעצומה לסגירת חוות השרתים.

חוות השרתים בנווה פריצקי היא מרכז נתונים גדול המספק כוח מחשוב להפעלת אתרים ואפליקציות רבות. הוא ממוקם באזור מרוחק במדינה וזוכה לביקורת על השפעתו הסביבתית.

חוות השרתים בנווה פריצקי נבנתה על גבי מכרה פחם נטוש, ולכן היא מזהמת את העיר בחלקיקי פחם ובפליטת פחמן דו חמצני. העיר נמצאת גם ליד מאגר, מה שאומר שהיא יכולה להיות מזוהמת במי שפכים ממרכז הנתונים.

חוות השרתים ספגה גם ביקורת על כך שהיא רועשת ומשבשת את דפוסי השינה של התושבים.

נווה פריצקי היא עיר בישראל שיש לה חוות שרתים. אוכלוסיית העיר, המונה 40,000 איש, צפויה לגדול ל-100,000 עד 2030.

מאמר זה מדבר על הזיהום שנוצר מחוות השרתים ומה ניתן לעשות בנידון.

אהבתם? שתפו!