סטארטפיסטים? כך תוזילו את עלויות הAWS שלכם

על מה נדבר במאמר זה?

כולנו יודעים ששירותי האינטרנט של אמזון (AWS) הוא אחד משירותי מחשוב הענן הפופולריים בעולם. יש לו מגוון רחב של מוצרים ושירותים, אבל זה לא בחינם.

שכבת ה-AWS החינמית כוללת 750 שעות בחודש של מופעי EC2 מבוססי לינוקס, 5 GB של אחסון בלוק אלסטי (EBS), ו-2 מיליון בקשות קלט/פלט בחודש עבור נפחי EBS. זה מספיק כדי להתחיל עם AWS, אבל אם אתה מנהל עסק סטארט-אפ, תעבור מהר מאוד על מגבלות השכבות החינמיות שלך.

להלן מספר דוגמאות כיצד תוכל להפחית את העלויות שלך:

– השתמש במופעים נקודתיים במקום במופעים לפי דרישה כדי לחסוך עד 90% בחשבון החודשי שלך

– השתמש ב-AWS Lambda במקום EC2 עבור מחשוב ללא שרת

– השתמש ב- Amazon S3 במקום ב-EBS לאחסון

ישנן סיבות רבות לכך שסטארט-אפים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא על AWS הרבה כסף כמו שחברות אחרות עשויות להיות מסוגלות לעשות. יכול להיות שהם מתחילים ואין להם כסף או שהם לא מצפים שהעסק שלהם יגדל כל כך בעתיד הקרוב. ישנם גם מקרים שבהם ייתכן שסטארט-אפים אפילו לא יזדקקו לתכונות ש-AWS מציעה בגלל הגודל שלהם ומה שהם עושים.

בלי קשר, סטארט-אפים עדיין צריכים לנקוט בצעדים להפחתת עלויות ה-AWS שלהם מכיוון שזה יעזור להם בטווח הארוך עם כל ההוצאות האחרות שלהם, כמו משכורות לעובדים או מסעות שיווק.

אם אתה רוצה להפחית את עלויות ה-AWS שלך, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לעשות זאת. אחת הדרכים להפחית עלויות היא באמצעות Amazon S3 ו- Amazon Glacier לאחסון. דרך נוספת היא באמצעות Amazon EC2 Reserved Instances, שיאפשר לכם לשמור מופעים בתעריף מוזל ולאחר מכן להשתמש בהם בעת הצורך.

שירות AWS Cost Optimization

שירות AWS Cost Optimization עוזר לך להפחית את עלויות ה-AWS שלך על ידי זיהוי מופעי EC2 שאינם בשימוש וכיבוי שלהם.

זהו שירות מבוסס ענן המאפשר לך לייעל את עלות תשתית ה-AWS שלך. זה לא רק מכבה את כל מופעי EC2 שאינם בשימוש, אלא גם מציע אילו סוגי מופעי EC2 מתאימים ביותר לעומסי העבודה שלך.

שירות AWS Cost Optimization מספק תובנות כיצד לייעל את השימוש בשירותי האינטרנט של אמזון על ידי ניטור וניתוח דפוסי שימוש. השירות יכול לעזור ללקוחות לזהות את המשאבים היקרים ביותר, כדי שיוכלו לנקוט בפעולה לצמצום עלויות ולחסוך כסף.

שירות אופטימיזציית העלות של AWS אינו תחליף לדוחות החיוב של Amazon Web Services. עם זאת, הוא מספק שכבה נוספת של תובנה לגבי הנתונים שכבר זמינים בדוחות אלה, מה שעשוי לעזור ללקוחות להבין טוב יותר את מצב החיוב הנוכחי שלהם ולקבל החלטות מושכלות לגבי איך לייעל את השימוש שלהם בעתיד.

אהבתם? שתפו!