כמה זמן לוקח קידום אתר בגוגל?

על מה נדבר במאמר זה?

אנשים רבים שואלים, כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל כדי לקבל את התוצאות הראשונות? במאמר הבא נדון בהכל.

לא משנה אם אתה מקדם אתרים פרילנסר או רוצה לעשות קידום אתרים בירושלים. את התשובה המדויקת, לא תמצאו כאן, כי אין דרך לדעת בדיוק כמה זמן ייקח לקדם אתר בגוגל. אבל כן, בדרך כלל אפשר לדעת כמה זמן זה ייקח.

באתרים קלאסיים בתחרות רגילה ונמוכה, תוכל לראות תוצאות מקידום אורגני תוך 3 עד 6 חודשים! למילות זנב ארוך ולמילים פחות תחרותיות.

לביטוי תחרותי יותר, תוצאות הדף הראשון יכולות להגיע תוך 6 עד 12 חודשים!

כעת חשוב לדעת מה משפיע על קידום אתרים אורגני בגוגל, ממנו נוכל לדעת כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל.

מהם הפרמטרים המשפיעים על קידום האתר?

אתה צריך לזכור שקידום אתרים הוא ריצה ארוכה וייקח קצת זמן עד שנתחיל לראות תוצאות. ואנחנו לא מספר אחד בגוגל בלחיצת כפתור, אבל אנחנו חייבים.

  • ראשית ננתח את המתחרים שהגיעו ראשונים ומה הם עושים באתר כדי להגיע ליעדים שלהם ולעלות עליהם. כמובן שזה משתנה לפי תחום.

על מנת לשפוט נכון את תוכן האתר ומהימנותו, יש להעריך את הדפים, האתרים המקושרים אליהם, חוזק הדומיין, הוותק ועוד.

  • בנוסף, עלינו לערוך מחקר מקיף לגבי הנושא הספציפי שאנו רוצים לקדם. הסיבה לכך היא שאנחנו צריכים להבין איך אנשים מחפשים תשובות באתר שלנו.

תוצאות אלו מצביעות על כך שהמטרות לטווח הקצר שלנו דורשות מעט תחרות. אבל אנחנו לא יכולים לצפות לתוצאות מיידיות בעת קידום ביטויים עם תחרות גבוהה יותר.

גוגל צריכה להבין שהאתר שלנו פופולרי, סמכותי ורלוונטי בתחומו לאורך זמן.

גוגל רוצה לראות כיצד אנשים מקיימים אינטראקציה עם אתר ומה הם חושבים על התוכן – לא רק את הקישורים החיצוניים שאנו כוללים. אם הציבור לא אוהב את תוכן האתר, זה יכול להשפיע על יכולת הקידום שלו.

חשוב לשמור על שוויון בין ציפיות הלקוח לבין הצעות המטפל בעת פיתוח תוכנית טיפול. הסיבה לכך היא שכמה טכניקות טיפוליות מוצעות מוגבלות על ידי מגבלה אובייקטיבית על התוצאות שהן מספקות.

גוגל מזעיף פנים לקידום שחור, שזו שיטה לא רשמית להגדלת דירוג החיפוש.

למרות שתהליך זה בדרך כלל נע במהירות, גוגל שמה לב אליו ואתה מאבד את הנראות בתוצאות החיפוש שלו. כתוצאה מכך, זה לא רעיון נבון להמשיך בקידום שחור, ואפשר גם להתעלם מהתרגול. עם זאת, הכרחי שתבצע ביצועים טובים כדי שתוצאות החיפוש שלך ימשיכו להישאר רלוונטיות לאורך זמן.

אהבתם? שתפו!